FAQ: întrebări frecvente

Întrebări tehnice

Din ce fel de lemn sunt făcute paturile noastre?

 

Unul dintre cele mai potrivite și mai frecvent utilizate tipuri de lemn pentru producerea paturilor - și nu numai pentru copii - sunt lemnul de pin și molid. La începutul producției noastre, obișnuiam să facem toate paturile de pin. În decursul timpului - în timp ce obțineam din ce în ce mai multă experiență - am trecut la molid din mai multe motive. În primul rând, lemnul de molid este mai stabil în ceea ce privește culorile, chiar și fără finisaje de suprafață. În schimb, lemnul de pin tinde să-și schimbe culoarea cu timpul. Lemnul de molid este mai ușor, ceea ce afectează pozitiv manipularea cu acesta și greutatea totală a pachetului. Nu în ultimul rând, lemnul de molid este mai des disponibil într-o dimensiune adecvată (cherestea pătrată certificată), ceea ce ne permite să scurtăm timpul de livrare a paturilor noastre și vă puteți bucura micuțul dvs. în cea mai scurtă perioadă de timp de la comandă.

 

Paturi reglabile la comandă

 

Pentru a atinge o capacitate de producție mai mare și pentru a înființa un depozit care să asigure termene de livrare mai scurte, am trecut la producția în serie a paturilor noastre. Pentru a fi la maximum de eficiență, nu oferim clienților ajustări individuale. Cu toate acestea, dacă doriți să modificați oricare dintre modelele noastre existente, contactați-ne și vom încerca să găsim cea mai bună soluție împreună. În ceea ce privește construcția paturilor, acestea sunt proiectate astfel încât să fie posibilă o schimbare a multor părți ale acestora, ceea ce duce la tot mai multe modele noi. Prin urmare, ajustarea potențial necesară ar putea fi fezabilă într-o oarecare măsură.

 

Ce dimensiune de pat ar trebui să obținem un copil care trece de la un pătuț?

 

Dacă credeți că copilul dvs. va crește rapid din patul casei sale și va dori un pat cu motive diferite, vă recomandăm să cumpărați unul care să nu depășească 160-180 cm lungime. Va fi potrivit până la vârsta de 13 ani. Această soluție este perfectă mai ales pentru cei dintre voi care tind să sufere de restricții de spațiu în camera copiilor. Un alt aspect care ar trebui luat în considerare este confortul.

 

Dacă intenționați să vă adormiți copilul și să-i citiți basmele sau să stați cu copilul în timp ce sunteți bolnav, lungimea de 160 cm ar putea să nu fie prea confortabilă. Cea mai bună soluție este să-i oferiți copilului dvs. un pat lung de 200 cm la vârste foarte mici. În ceea ce privește paturile de casă, care servesc ca loc de joacă spațios în timpul zilei, le puteți adăuga multe caracteristici noaptea, cum ar fi perne, jucării de pluș sau măsuri de securitate care implică, de exemplu, șinele laterale care vă protejează copilul de a fi rănit noaptea.

 

Este posibil să vă asigurați patul cu atașamente funcționale și practice?

 

Paturile copiilor noștri cresc la fel ca și copilul dumneavoastră. Majoritatea paturilor noastre au o ramă de pat la înălțimea de 25 cm deasupra podelei. Le permite copiilor să intre și să plece ușor din pat. Mai mult, cadrul patului coborât este mai sigur în caz de cădere din pat noaptea. Când copilul dumneavoastră va fi mai mare și nu va mai avea nevoie de patul coborât, nu trebuie neapărat să cumpărați unul nou dacă copilului îi place cel existent. Fiecare dintre paturile noastre poate fi echipat cu picioare suplimentare pentru PICIOARE, care sunt ușor de instalat și pot face patul cu 20 cm mai înalt.

 

O soluție perfectă atât pentru paturi de o persoană, cât și pentru paturi duble. În momentul în care instalați aceste picioare suplimentare de pat, veți obține imediat suficient spațiu pentru sertarul de depozitare 2IN1, un aspirator sau cutii pline de diferite lucruri. Și cum rămâne cu caracteristicile de siguranță? Și acestea sunt variabile! Șinele laterale detașabile SAFETY sau TRUSTY pot fi ușor înlocuite, îndepărtate sau repuse ori de câte ori este nevoie.

 

Este posibil să vă lărgiți paturile pentru a avea un pat suplimentar?

 

Fiecare pat poate fi echipat cu un sertar care are două funcții principale - poate servi drept pat suplimentar sau spațiu de depozitare. Sertarul este realizat din același cadru cu patul; cu toate acestea, nu stă pe picioare fixe, ci pe roți grele pentru o manipulare ușoară. Sertarul include, de asemenea, o bază pentru pat cu șipci și, prin urmare, este posibil să puneți saltea în ea și să vă asigurați căutările dvs. un somn de bună calitate. Și cum să așezăm sertarul sub patul nostru jos? Este foarte simplu. Sertarul este livrat împreună cu picioare cu șurub suplimentare PICIOARE, care sunt ușor de înșurubat pe pat și care vă oferă spațiu suficient pentru sertarul 2IN1 sau BUDDY.

 

Vindeți și saltele? Care este înălțimea lor optimă în ceea ce privește paturile dvs.?

 

Am extins sortimentul de paturi cu saltele de înaltă calitate fabricate în Republica Cehă, care sunt oferite în aceleași dimensiuni ca și dimensiunile interioare ale paturilor noastre. Datorită acestui fapt, puteți cumpăra cu ușurință atât patul visat, cât și salteaua unică. Salteaua noastră EARTH are o înălțime de 19 cm (implicând o acoperire detașabilă), salteaua OCEAN are o înălțime de 22 cm. Înălțimea totală a saltelelor a fost definită pe baza construcției paturilor. Nu vă recomandăm să cumpărați o saltea cu o înălțime mai mică de 15 cm. În cazul saltelelor mai mari de 25 cm, instalarea șinelor laterale ar fi inutilă.

 

Vindeți doar paturi în lemn natur?

 

Fie puteți opta pentru designul natural, fie puteți alege dintre 7 nuanțe diferite de culori ale vopselilor naturale și antialergice: alb, negru, verde, albastru, roz, gri sau transparent, care servește drept protecție a lemnului. Pentru a menține structura din lemn vizibilă, mobilierul este vopsit cu lacuri pe bază de apă. Lemnul este un material frumos care merită văzut.

 

Lacul transparent creează un strat lucios?

 

Lucrăm cu uleiuri naturale transparente, care se aplică cu ajutorul pensulei, astfel încât să putem permite clienților noștri să intre în contact cu suprafața naturală a lemnului. Uleiul transparent va fi absorbit de lemn și va crea un filtru de protecție care împiedică deteriorarea lemnului.

 

Fețile de acoperiș pentru patul TERY

 

Patul TERY este întotdeauna livrat cu două fețe de acoperiș și depinde de dvs. dacă instalați doar una sau ambele. Acestea nu fac parte din construcția de sprijin a patului.

 

Paturile pentru copii sunt suficient de stabile?

 

Da, sunt. Categoric. Atât construcția, cât și materialele utilizate sunt suficient de solide și stabile, astfel încât copiii dvs. să poată îndeplini potențialul paturilor casei. Cu toate acestea, luați în considerare faptul că vorbim în primul rând despre paturile a căror funcție principală este de a asigura un somn de bună calitate. Nu sunt în niciun fel indestructibile sau nemuritoare.

 

Sunt naturale leagănele suspendate?

 

Leagănele noastre suspendate sunt fabricate manual din crenguțe de salcie. Cu ajutorul unei tehnici speciale, aceste crenguțe sunt prelucrate astfel încât să fie maleabile. După aceea, țesem scaunele - folosind corzi de iută - fie în formă rotundă, fie ovală. Leagănele noastre suspendate sunt unice în acest tip de sortiment, deoarece concurența noastră prezintă în special scaune din ratan artificial.

 

Disponibilitate

Aveți produse în stoc?

 

Facem un efort maxim pentru ca majoritatea produselor noastre să fie în stoc pentru dvs. Anumite produse, cum ar fi leagănele suspendate sau saltelele, au o perioadă de livrare de doar câteva zile lucrătoare. În ceea ce privește paturile, termenele de livrare depind de finisajul suprafeței sau, mai exact, de culoare. Informațiile despre termenele de livrare ale fiecărui produs se găsesc pe pagina eshop-ului nostru.

 

Se poate întâmpla ca termenele de livrare să fie prelungite?

 

Comunicarea cu clienții noștri este extrem de importantă pentru noi. Prin urmare, încercăm să ne asigurăm că clientul nostru primește toate informațiile în timp util și că se simte confortabil în timp ce comunică cu noi. Dacă furnizorii noștri întârzie să livreze materiale sau dacă avem de a face cu anumite complicații interne, care au un impact direct asupra termenelor de livrare, ne informăm în primul rând clienții de situație și propunem, de asemenea, o soluție clară

 

Ce se întâmplă dacă cumpăr ceva care nu este disponibil în prezent?

 

Această situație este foarte rară. Dacă s-ar întâmpla, am informa clientul despre comanda sa și împreună vom încerca să găsim o soluție alternativă.

 

Cumpărare

Vreau să fac cumpărături la Benlemi, cum reușesc?

 

Benlemi.com este un magazin electronic. Tot ce trebuie să faceți este să adăugați la coș produsele care vă interesează. După aceea, vi se va cere să ne furnizați câteva detalii personale, să alegeți un mod de transport și de plată și, în cele din urmă, să confirmați comanda. Echipa Benlemi va începe imediat procesarea comenzii și vă va ține la curent. În cazul în care nu primiți nicio confirmare, contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți. Dacă trebuie să efectuați o comandă individuală pe care nu o puteți realiza cu ușurință de acasă, o vom face pentru dvs. Tot ce trebuie să faceți este să vă specificați cerințele, să ne furnizați detaliile necesare și asta este tot!

 

Rezerv produsele odată ce le-am cumpărat?

 

Dacă comandați produse pe care le avem în stoc, achiziția dvs. este egală cu rezervarea. În ceea ce privește produsele personalizate, nu aveți nevoie de nicio rezervare. Veți primi mărfurile la timp.

 

Dacă cumpăr accidental un produs nedorit, îl pot returna?

 

Înțelegem anumite situații când greșești sau nu îți dai seama că ai nevoie de o dimensiune diferită a produsului. În acest caz, vom fi de acord cu privire la înlocuirea mărfurilor. Un curier vă va livra bunurile potrivite și va prelua imediat bunurile comandate incorect. Dacă insistați pentru returnarea mărfurilor, trimiteți-ne mărfurile nedeteriorate și neutilizate la această adresă: Sadová 121/4, 74601, Opava, Republica Cehă în termen de 14 zile și vă vom plăti întregul preț înapoi în contul bancar.

 

Transport

Ce fel de curieri pot alege și cât costă?

 

Livrăm bunurile cumpărate la adresele clienților noștri folosind o companie de curierat Dachser. Timpurile de livrare depind de disponibilitatea mărfii. Dacă avem stocul comandat în stoc, îl expediem în aceeași zi în care a fost făcută comanda. Prețul este de 40 €.

 

Pot să-mi urmăresc coletul?

 

În cazul în care doriți să fiți informat despre coletul dvs., contactați serviciul nostru pentru clienți. Vă vom furniza un număr de colet, astfel încât să puteți urmări cu ușurință pachetul dvs. online.

 

Reclamații

Cum se procesează un colet sau o expediere deteriorată vizibil după livrarea de către transportator?

 

În cazul în care pachetul este deteriorat vizibil, verificați conținutul său înainte de acceptarea curierului. Dacă vedeți că și conținutul este deteriorat, pregătiți împreună cu curierul un raport de daune care este necesar pentru rezolvarea unei reclamații. Nu sunteți obligat să acceptați coletul deteriorat; în acest caz, curierul îl va returna. După aceea, vă rugăm să ne contactați pentru a putea soluționa reclamația și despăgubirea pentru daune în cel mai scurt timp.

 

Ce se întâmplă dacă aflu că pachetul este deteriorat după despachetarea acestuia?

 

Contactați imediat serviciul de asistență pentru clienți. Completați formularul de reclamație și trimiteți-l împreună cu fotografiile pieselor deteriorate, astfel încât să știm exact ce piese au fost deteriorate. După primirea tuturor documentelor necesare, vom evalua individual starea mărfii și vom sugera o rezolvare a reclamației. În majoritatea cazurilor, le trimitem clienților noștri piese noi în schimbul celor deteriorate, astfel încât clienții să nu fie descurajați să utilizeze produsele achiziționate.

 

Care este garanția bunurilor?

Toate produsele au o garanție de trei ani.

 

Ce se întâmplă dacă doar de o anumită parte a produsului achiziționat este deteriorat?

 

În acest caz contactați serviciul de asistență pentru clienți care împreună cu departamentul de operare vor face tot posibilul pentru a expedia partea care lipsește în aceeași zi sau cel târziu în ziua lucrătoare următoare.

 

Cooperare

Vreau să vând produse Benlemi.

 

Aveți un eshop sau magazin specializat de mobilier de design sau decorațiuni și doriți să vindeți produsele noastre? Verificați pagina „cooperare en-gros” pe site-ul nostru unde completați un formular care implică informații suplimentare despre societatea dvs. După aceea, veți fi contactat de o persoană responsabilă în acest sens cu care veți discuta în detaliy despre potențiala cooperare. Așteptăm cu nerăbdare solicitările dumneavoastră.

 

Sunt producător și aș vrea să-mi vând produsele la Benlemi.com

 

Suntem foarte mulțumiți de interesul dvs.; acest tip de cooperare este acceptabil pentru noi. Verificați pagina „cooperare en-gros” de pe site-ul nostru web, unde completați un formular care include o scurtă introducere a societății dvs. Vă vom oferi un feedback cât mai curând posibil.

 

Pot să cooperez cu dvs. dacă sunt influencer sau blogger?

 

În acest caz, contactați-ne prin e-mail la adresa [email protected], iar colega noastră Denisa va discuta cu dvs. despre posibilitățile de cooperare.