FAQ: întrebări frecvente

Întrebări tehnice despre mobilier

Din ce lemn faci paturile?

Pinul și mai ales molidul sunt printre cele mai potrivite și comune tipuri de lemn din care creăm. Lemnul de molid fără tratament de suprafață este mai stabil la culoare și cântărește mai puțin, ceea ce face ca mobila să fie mai ușoară și mai ușor de manevrat. In plus, lemnul de molid este mai disponibil intr-un format potrivit (Europrism lipit, vizibil din patru laturi), astfel incat aveti un timp de livrare mai scurt si va vom livra mobila preferata in cel mai scurt timp dupa comanda.

Îmi vei face paturile la comandă? 

Pentru a livra mobilier copiilor și părinților lor cât mai curând posibil, am trecut la producția de masă a patului nostru și nu facem ajustări individuale. Cu toate acestea, am proiectat toate paturile astfel încât multe părți să poată fi schimbate.

Deci, dacă doriți să editați, vă rugăm să ne contactați prin e-mail [email protected] iar împreună vom găsi soluția cea mai potrivită. 

Ce dimensiune de pat ar trebui să iau pentru un copil care trece de la un pătuț?

Daca ai spatiu limitat in camera, dar vrei totusi sa-i oferi copilului tau confort maxim, alege un pat de casa in dimensiunea de 160 - 180 cm. Va fi suficient până când copilul dumneavoastră împlinește aproximativ 13 ani.

Daca ai de gand sa-ti adormi copilul si sa-i citesti basme sau sa te culci cu el cand este bolnav, ideal este sa iti cumperi un pat cu lungimea de 200 cm.

Paturile pot fi completate cu accesorii functionale si practice?

Paturile copiilor noștri cresc odată cu copiii. Marginea superioară a cadrului majorității paturii noastre se află la aproximativ 16 - 25 cm de sol. Ceea ce le oferă copiilor posibilitatea de a se urca confortabil în pătuț și de a scăpa din nou din acesta în orice moment. Pentru o mai mare siguranță, puteți atașa părțile laterale de pat fără unelte SAFETY, TRUSTY.

De îndată ce copiii tăi cresc, pur și simplu ridici patul cu picioare suplimentare FOOTS. Fiecare dintre paturile noastre single și duble are pregătire pentru aplicarea unor picioare suplimentare, pe care le puteți pur și simplu înșuruba oricând și ridica patul cu 10 sau 20 cm. De îndată ce ridicați patul cu 20 cm, obțineți imediat spațiu de depozitare pentru un sertar 2 în 1, un sertar BUDDY, un aspirator sau o cutie cu lucruri.

Paturile dvs. sunt pliante sau pot fi extinse cu un dormitor liber?

Puteți extinde fiecare dintre paturile noastre cu un sertar 2 în 1 sau un sertar BUDDY pe roți, care servește ca spațiu de depozitare, precum și ca loc de dormit cu drepturi depline. Sertarul include și o grilă cu șipci, așa că trebuie doar să-l echipați cu o saltea și să vă puteți depozita toți vizitatorii.

Cum așezi un sertar sub pat? Dacă aveți un pat fără picioare suplimentare, obțineți picioare suplimentare Foots pentru sertar, pe care le puteți înșuruba cu ușurință pe pat și obțineți spațiu ideal pentru ambele sertare.

Vindeți și saltele pentru paturi? Care este înălțimea optimă a saltelei pentru paturile dvs.?

Oferim saltele medicale în aceleași dimensiuni ca și dimensiunile interioare ale patului nostru. Puteți cumpăra confortabil atât paturi, cât și saltele de calitate. Saltelele noastre au o inaltime de 9 cm inclusiv husa detasabila. Am ales înălțimea totală a saltelei în funcție de construcția patului nostru. In cazul saltelelor mai mari de 25 cm, panourile laterale pentru paturile pentru copii si-ar pierde sensul.

Vindeți doar paturi în decor natural?

Vopsim manual paturile cu vopsele pe baza de apa cu rola pentru a iesi din structura lemnului. Este un material frumos și merită să fie văzut. Pe langa decorul natural, poti alege din mai multe culori precum alb, gri si altele. 

Lacul transparent formează un strat strălucitor?

Lucrăm cu uleiuri naturale transparente pe care le aplicăm cu o pensulă pentru a permite clienților noștri contactul cu suprafața naturală a lemnului. Uleiul transparent este absorbit de suprafața lemnului și formează o peliculă de protecție (nu un luciu) care împiedică murdăria lemnului. 

Ar trebui să folosesc una sau două bare de acoperiș pentru patul TERY?

Furnizăm întotdeauna două bare de acoperiș împreună cu patul TERY și depinde de dvs. dacă reparați doar una sau ambele. Această parte nu este o parte de susținere a patului.

Sunt paturile casetei pentru copii suficient de stabile?

Categoric da. Am creat propunerea ca producatori de mobila, dar mai ales ca parinti. Constructia si materialul folosit sunt suficient de puternice si stabile pentru ca copiii sa se joace in paturi ziua si sa doarma confortabil noaptea. În orice caz, este necesar să se țină cont de faptul că acestea sunt în primul rând paturi pentru dormit, nu un produs indestructibil și nemuritor. :)

Sunt scaunele suspendate cu adevărat naturale?

Facem manual scaune suspendate din răchită de salcie, care este prelucrată într-o stare modelabilă folosind o tehnică specială. Apoi trecem la țeserea rosturilor cu frânghii de iută și unim răchita de salcie în forma necesară de oval și bilă. Scaunele noastre suspendate sunt singurele scaune 100% ecologice din întreaga Cehia.

Vindeți doar mărfuri pe care le produceți singur în Opava?

Scopul nostru este de a oferi clienților posibilitatea de a-și echipa complet locuința, de la dormitor până la sufragerie. În acest scop, extindem în mod constant gama de produse. De aceea, puteți găsi aici nu doar produsele noastre proprii Benlemi, pe care le creăm de la prima schiță, prin prelucrarea lemnului până la ambalare în cutie, ci și produse de la producători locali cehi sau designeri mondiali.

Disponibilitatea mobilierului nostru

Aveți marfa în stoc?

Facem tot posibilul să avem cât mai multe produse în stoc. Livrăm textile pentru casă, decorațiuni, jucării și iluminat în decurs de o săptămână. Livrăm mobilă și alte produse pe care le confecționăm manual în câteva săptămâni. Informații despre timpul de livrare a produselor individuale pot fi găsite întotdeauna cu un anumit produs.

Se poate prelungi timpul de livrare?

Daca apare o situatie in care furnizorii intarzie livrarea materialului necesar productiei mobilei dumneavoastra, in primul rand va vom anunta, va spunem totul si impreuna vom gasi cea mai buna solutie la situatie.

Ce se întâmplă dacă cumpăr ceva și nu este disponibil?

O astfel de situație apare foarte rar. Dacă se întâmplă acest lucru, în primul rând vă vom contacta, vă vom informa despre toate și împreună vom găsi o soluție alternativă.

Achiziția ta

Vreau să cumpăr de la Benlemi, cum procedez?

Pur și simplu puneți tot ce vă interesează în coș. În câțiva pași, completezi datele tale personale, alegi modalitatea de transport și plată, iar în ultimul pas confirmi comanda. În acel moment, echipa Benlemi va începe procesarea comenzii și vom fi bucuroși să vă anunțăm. În cazul în care trebuie să creați o comandă individuală care nu poate fi finalizată din confortul casei dvs., o vom adăuga pentru dvs. Doar sunați sau scrieți la Zuzka și împreună vom crea o comandă conform cerințelor dumneavoastră.

Produsul va fi rezervat prin achiziționarea produsului?

Daca comandati bunuri pe care le avem in stoc, le-ati rezervat la noi prin achizitionarea lor. Dacă comandați un produs pe care noi pregătim să-l comandăm, nu aveți nevoie de rezervare. Vom realiza produsul pentru dvs. la data prezentată.

Dacă cumpăr din greșeală produsul greșit, îl pot returna?

Faceți clic greșit sau nu vă dați seama de dimensiunea necesară a produsului? S-a întâmplat. În acest caz, returnați-ne bunurile nedeteriorate și nefolosite la adresa: Sadová 121/4, 74601 Opava în termen de 14 zile și vă vom returna întreaga sumă în contul dvs. bancar. Mai multe informații găsiți în termeni și condiții.

Plăți de încredere

Puteți plăti prin transfer bancar?

Da, puteți plăti prin transfer bancar în contul xxx.

Poți plăti cu cardul?

În magazinul nostru electronic, puteți plăti în mod fiabil prin ramburs la livrare (cu taxă), transfer bancar, card online sau prin gateway-urile de plată GoPay și PayPal.

Dacă mărfurile îmi sunt aduse de un curier, pot plăti cu cardul?

La acord cu șoferul, este posibilă și plata cu cardul (nu toți șoferii au la ei un terminal de plată).

Livrare la timp

Cât costă poșta pentru un pat, scaun sau alt mobilier?

Livram prin companiile de transport curierat GLS, Dachser in toate tarile europene. Termenul de livrare al mărfurilor depinde de disponibilitatea sa curentă, care este întotdeauna indicată pe pagina produsului a fiecărui produs. Daca avem produsul comandat in stoc, il putem livra la adresa dumneavoastra in termen de 7 zile lucratoare. Prețul de transport depinde de greutatea produselor din coș înainte de plasarea comenzii. Taxa de expediere este de la 21 lei la 105 lei pentru pachetele supradimensionate.

Ma va suna curierul inainte de livrare?

Cu o zi înainte de livrare, veți primi un SMS de informare iar curierul vă va contacta cu cel puțin 15 minute înainte de livrare.

Nu am avut timp să iau livrarea - cum să procedez?

In cazul in care curierul nu v-a ajuns la adresa indicata la data prestabilita, va livra coletul in ziua urmatoare. După a 2-a încercare nereușită, bunurile ne vor fi returnate în Republica Cehă și serviciul nostru de asistență pentru clienți vă va comunica o dată alternativă la care veți putea primi bunurile. Dacă știți dinainte că ziua de livrare planificată nu vă convine, vă rugăm să ne contactați pentru a evita complicațiile inutile.

Pot urmări starea expedierii?

Sunați asistența noastră pentru clienți și vă vom furniza un număr de expediere pentru a urmări starea acesteia online.

Reclamație fără probleme

Ce ar trebui să fac dacă transportatorul livrează un pachet vizibil deteriorat?

Verificați conținutul coletului înaintea transportatorului. Dacă descoperiți o deteriorare a conținutului coletului, scrieți un raport despre daune cu transportatorul, care este necesar pentru soluționarea ulterioară a reclamației. Aveți dreptul să nu acceptați transportul deteriorat, caz în care curierul îl va prelua înapoi. Atunci vă rugăm să ne contactați pentru a accelera întregul proces de reclamație și compensare.

Ce ar trebui să fac dacă descopăr deteriorarea coletului doar după despachetarea acestuia?

Contactați imediat asistența noastră pentru clienți. Completați formularul de reclamație și trimiteți-ne-l împreună cu documentația foto a pieselor deteriorate, astfel încât să putem identifica exact care piese au fost deteriorate. După primirea documentelor necesare, vom evalua individual starea bunurilor revendicate și a părților acestora și, pe această bază, vom propune o soluție la revendicare. În cele mai multe cazuri, trimitem clienților o piesă nouă în schimbul uneia deteriorate, pentru a nu împiedica utilizarea bunurilor comandate.

Care este garanția produsului?

Garanția este întotdeauna listată pe pagina produsului. Nu se aplică defectelor cauzate de uzura normală a produsului. Aveți o garanție extinsă suplimentară de până la 5 ani pentru mobila de cea mai înaltă calitate de la atelierul Benlemi.

Ce se întâmplă dacă o parte din produs lipsește din pachet?

În acel moment, contactați imediat asistența noastră pentru clienți, care, în cooperare cu operațiunile, se va asigura că vă trimitem piesa lipsă în aceeași zi, cel târziu în următoarea zi lucrătoare.

Colaborare cu familia Benlemi

Vreau să vând produse Benlemi

Conduceți un e-shop sau un magazin fizic cu mobilier sau decorațiuni de designer și doriți să vindeți produsele noastre? Aruncă o privire la subpagina de cooperare en-gros, unde completați formularul. Michal, Petr sau Lucka noștri vă vor contacta și veți vorbi despre asta împreună. Astept cu nerabdare ofertele voastre.

Sunt producător și aș dori să-mi vând produsele pe Benlemi.cz

Grozav. Completați formularul de pe subpagina de cooperare en-gros și prezentați-ne produsele dumneavoastră excepționale. Michal, Petr sau Lucka vă vor contacta și veți vorbi despre asta împreună.

Sunt influencer sau blogger și vreau să lucrez cu tine

Scrieți-ne la [email protected]. Vă vom contacta și vom vorbi despre asta împreună.